Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:30:11+01:00
1. Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
Życzę Tobie sercem całym
Dużo szczęścia, namiętności,
Nie kończącej się miłości.

2.Na walentynki przesyłam całusów kilka
Delikatnych jak muśnięcie motylka
Myślę, że jak je poczujesz
To mi się zrewanżujesz.

3.Sukcesów w życiu, szczęścia w miłości, dużo uścisków, samych radości spełnienia marzeń, mocy słodyczy,
w Dniu Walentego... życzy!
2010-02-10T18:31:21+01:00
Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
Życzę Tobie sercem całym
Dużo szczęścia, namiętności,
Nie kończącej się miłości.

Dzień świętego Walentego
To dzień dobry dla każdego!
W tym dniu wszyscy to wyznają,
Że chcą kochać i kochają!

Są misie brązowe, są misie białe.
Są misie duże... I takie całkiem małe.
Są misie pluszowe... Są też szklane.
I tak jak ty
BARDZO BARDZO KOCHANE
2010-02-10T18:33:57+01:00
1.Dzień świętego Walentego
To dzień dobry dla każdego!
W tym dniu wszyscy to wyznają,
Że chcą kochać i kochają!


2.Sukcesów w życiu, szczęścia w miłości, dużo uścisków, samych radości spełnienia marzeń, mocy słodyczy,
w Dniu Walentego... życzy!


3.Mamy dzisiaj walentynki,
święto chłopca i dziewczynki,
Tych co to sie kochają,
No i sobie też ufają,
Dają sobie dziś prezenty,
Mówiąc przy tym to WALENTY
Potem spacer w parku krótki,
trochę piwa, trochę wódki,
Aby lepiej sie gadało,
no i miłość wyznawało.
Potem kino, jakieś kwiaty,
A wieczorem marsz do chaty.
Kolacyjka przy stoliku,
Romantyczna oczywiście,
Tak że czułość serce ciśnie.
Potem do 12 w nocy.
Dwie poduszki,jeden kocyk
Jakieś buzi, przytulanka,
Taki dzień to jest sielanka.
Chyba że ktoś nie ma damy,
wtedy dzień jest przechlapany.

:)