Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:34:01+01:00
A) prawda
b)fałsz
c)fałsz
d)prawda
7 4 7
2010-02-10T18:34:31+01:00
A)fałsz
b) fałsz
c) fałsz
d) prawda
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:36:09+01:00
A)liczby1,2,4,16 to wszystkie dzielniki liczby 16
FALSZ(jest jeszcze 8)
b)dzielnikami liczby 29 są 1,2,4,5,10,20
FALSZ(2,4,5,10,20 nie sa dzielnikami liczby 29)
c)prawdą jest że 6:6|32
FALSZ
d)liczba 1 jest dzielnikiem liczb 23,125 i 1050
PRAWDA