Odpowiedzi

2010-02-10T18:39:28+01:00
Trapez,który ma równe ramiona i 2 pary równych kątów.-równoramienny
Czworokąt o czterech kątach prostych.-kwadrat
Taki czworokąt, który ma 2 pary przeciwległych boków równych i równoległych.-równoległobok
Trójkąt, który ma 1 kąt rozwarty.-rozwartokątny
Kąty przy podstawie tego trójkąta są równe.-równoramienny
Ma wszystkie kąty równe i ma 3 osie symetrii-równoboczny
Taki wielokąt, krórego wszystki boki są tej samej dl i wszystkie kąty są równe.-Pięciokąt sześciokąt i inne wielokąty foremne
1 4 1
2010-02-10T18:46:19+01:00
1.Jaka wspulna miare katow wewnatrz ma trojkat?? [180 stopni]
2.Czy trojkat moze miec 2 boki o kacie 90 stopni??[NIE]
3.Jaka wspulna miare katow wewnatrz ma kwadrat??[360stopni]
4.Czy romb ma rowne przekatne??[NIE]
5.Ile punktow ma kat zerowy??[nieskonczonosc lub wogule]
6.Ile ma kat przy przekatnych kwadratu??[90stopni]
7.Ile kazdy kat w trojkacie rownoramiennym ma stopni??[60stopni]
8.Od ilu do ilu stopni ma kat wklesly??[Od 180 do 360 stopni]
9.Czy mozna zrobic trojka jezeli jeden z bokow ma 12cm a drugi 5cm a trzeci 6cm??[NIE]
10.Ile katow ma 7-kat??[7katow]
11.Jakie jest dzialaen na obliczenie dlugosci bokow kwadratu??[4a]
12.Jakie jest dzialanie na obliczenie pola prostokatu??[A x B]
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:49:33+01:00
1. Jaka jest suma miar kątów w trójkątach? (180 stopni)
2. Jaka jest suma miar kątów w czworokątach? (360 stopni)
3. W jakich czworokątach przekątne przecinają się pod kątem prostym? (w kwadratach i rombach)
4. Czy każdy kwadrat jest czworokątem / trapezem / równoległobokiem / rombem / prostokątem? (tak)
5. Ile przekątnych ma każdy czworokąt? (2)
6. Jaki jest wzór na pole trójkąta / kwadratu / prostokąta / rombu / równologłoboku / trapezu? (a∙h / a∙a / a∙b / e∙f / a∙h / (a+b)∙h:2)
7. Na ile różnych sposobów możemy obliczyć pole rombu? (na 2: a∙h lub e∙f)
8. Jak obliczamy obwód trójkąta równoramiennego? (2a+b)
9. Podaj miary kątów trójkąta prostokątnego, równoramiennego. (90, 45, 45 stopni)
10. Czy przekątne kwadratu / prostokątu / rombu przecinają się w połowie? (tak)
11. Podaj miary kątów w trójkącie równobocznym. (60, 60, 60 stopni)
12. Ile boków / kątów / wierzchołków ma trójkąt? (3)
13. Ile boków / kątów / wierzchołków ma czworokąt? (4)
14. Czy można obliczyć pole kwadratu z wzoru na pole trapezu / równoległoboku / rombu / prostokąta? (tak)

PS Jak jest ukośnik (/) to sobie wybierz jedno, które wolisz.
3 2 3