Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:32:48+01:00
Zagrożenia dla życia w morzach i oceanach spowodowane gospodarczą działalnością człowieka to:
- zmniejszenie ilości zwierząt lub wyginięcie gatunków
- obumieranie roślin
307 1 307
2010-02-10T18:36:49+01:00
Działalność człowieka jest bardzo dużym zagrozeniem dla życia w morzach i ocenach. Ludzie nieumyśnie wyrzucają odpadki i śmieci do oceanów. Wszystkie ścieki i odpadki z dużych miast wpływają do mórz. Jest to straszne zagrożenia dla życia w morzach
83 4 83