Odpowiedzi

2010-02-10T18:34:25+01:00
Na górze róże,
na dole fiołki,
a my się kochamy,
jak dwa aniołki




Myślę że pomogłam bo to nie z neta tylko z głowy.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:34:51+01:00
Kiedy nie ma Ciebie, Smutno płynie czas. Nie ma gwiazd na niebie, Nawet księżyc zgasł, Ciągle pada deszcz, Wolniej krąży ziemia, Płaczą gałęzie drzew. Kiedy Ciebie nie ma, Smutek pada cieniem Na pola i lasy. Kiedy nie ma Ciebie, Nie ma Twoich słów, Tylko są marzenia. Kiedy ujrzę Cię znów?



Mysle ze sie podobal bo to pisałem mojej dziewczynie :D
2 5 2
2010-02-10T18:35:08+01:00
Miłość to coś niepowtzrzalnego,
miłść jest jedna prawdziwa w życiu.
szanuj miłość i kochaj bliżnich,
a ty też będziesz kochany
2 5 2