Odpowiedzi

2010-02-10T18:35:38+01:00
Poprzez telefon internet e-mail gg skype listy
2010-02-10T18:35:43+01:00
Mogą utrzymywać pisząc listy, dzwoniąc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:36:32+01:00
Polacy utrzymuja kontakt z Polska korespondujac ze swoimi rodzinami, tzn wysylajac listy, rozmawiajac telefonicznie. Moga odwiedzac Polske, wyjezdzac na wakacje. Moga czytac polskie gazety, ogladac Polska telewizje.