Odpowiedzi

2009-10-11T16:05:54+02:00
X= masa cynku
3x = masa miedzi

x + 3x = 24
4x = 24 /: 4
x = 6
3x = 3* 6 = 18 kg

18
-----
24
=0,75

0 ,75 = 75 procent


Odp . Masa cynku to 6 kg,a zawartość procentowa miedzi to 75.
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T16:16:40+02:00
2009-10-11T17:48:20+02:00
X masa cynku
3x masa miedzi
3x+x=24
4x=24
x=6
masa cynku wynosi 6kg
3x6=18 kg
masa miedzi wynosi 18 kg

24-100%
18-x
x=(18x100):24
x=75%
zawartość midzi w stopie wynosi 75%
41 4 41