Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T16:02:41+02:00
Pierwsza liczba: ¾
Druga liczba:¾ + 2⅕ = ¾ + 11/5 = 15/20 + 44/20 = 59/20
Trzecia liczba:(¾ + 59/20) : 2 = (15/20 + 59/20) : 2 = 74/20 : 2 = 74/20 * ½ = 37/20

Suma: 15/20 + 59/20 + 37/20 = 111/20 = 5 11/20
2009-10-11T16:02:59+02:00
3/4 + 2 1/5 = 15/20 + 44/20 = 59 / 20
59/20 / 1/2 = 59/20 x 2/1 = 59/10
59/20 + 118 / 20 = 177/20

:)
2009-10-11T16:04:50+02:00
Liczba 1 = 3/4

Liczba 2 = 3/4 + 2 1/5 = 15/20 + 2 4/20 = 2 19/20

Liczba 3 = (3/4 + 2 19/20) :2 = 34/20 * 0,5 = 17/20

Suma 3 liczb : 17/20 + 2 19/20 + 15/20 = 2 51/20= 4 11/20