Odpowiedzi

2010-02-10T18:40:12+01:00
Informatyk, grafik komputerowy, nauczyciel informatyki, administrator strony, ktoś kto pracuje w bazie danych,
3 3 3
2010-02-10T18:41:06+01:00
Prawnik
Informatyk
Architekt
Inżynier
Technik
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:44:35+01:00
Zawody związane z komputerem:
-informatyk
-protokolant
-sekretarka
-prawnik
-urzędnik
-programista
-technik
-operator
-przedsiębiorca
-architekt
-inżynier
9 4 9