Odpowiedzi

2010-02-10T18:41:39+01:00
O swoim chomiku co ci z a szafe zwial
1 5 1
2010-02-10T18:42:52+01:00
Z koleżanką rozmawiałam o problemach polityczno-gospodarczych RPA( apartheid, głód, analfabetyzm)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:43:21+01:00
Razem z moja koleżanką rozmawiałyśmy na temat naszej wymarzonej podróży po świecie. Gdzie chciałbysmy się wybrać, kto pojechałby z nami, cobyśmy tam robiły? Po długich rozmowach postanowiłyśmy że pojedziemy na Karaiby, ponieważ lubimy ciepłe kraje, jadłybysmy miejscowe owoce, opalały się na plaży i bawiły się razem.
1 5 1