Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:44:08+01:00
Zesz.ćw-a3
b zostawić pustą kratkę
c5
d zostawić pustą kratkę
e3
f1
g4

podr.
1.sad
2.nie mam
3.ill
4.happy
5.heathli (czy jakoś tok)
6.bad

ps. nie wiedziałam czychodzi ci o zadanie z podręcznika, czy z zesz.ćw. i napisałam ci z iego i tego. licze na naj
2010-02-13T00:04:50+01:00
Jeśli chodzi o podręcznik to moge ci pomóc... mam inaczej niż poprzednia osoba, która rozwiązała zadanie ale robiliśmy to na lekcji... więc mysle ze jest zrobione dobrze... jakby coś to pisz bo mam dużo już w tej książce zrobione... :P
podręcznik.
1.sad
2.tired
3.cold
4.happy
5.ill
6.bed