Odpowiedzi

2010-02-10T18:43:58+01:00
Polega na:
1.Na dotlenianiu miasta
2.Miejsce dla zwierząt
3.miejsce do wypoczynku
4.Na pochłanianiu dwutlenku węgla
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:45:52+01:00
1. Rekreacja.
2. Walory estetyczno-widokowe.
3. Udostępnianie wartości.
4. Wyjątkowe wartości środowiska przyrodniczego.

Sama pisalam nie odpowiadam za spamy innych.

Pozdrawiam buzka :**

=D
4 2 4
2010-02-10T18:48:41+01:00
1 . Park miejski pełni funkcje wypoczynkowe , rekreacyjne a niekiedy nawet sportowe .
2 . Pełni bardziej złożone funkcje niż ogród miejski .
3 . W parkach bytują też zwierzęta takie jak ptaki i małe ssaki typu wiewiórki itp.
4 . Parki stworzono po to by w mieście znajdowała się jakaś roślinność żeby np ; wyjść z pieskiem na dwór .
1 1 1