Odpowiedzi

2009-10-11T16:05:26+02:00
Do obu mieszanin:
Należy mieszaninę wsypać do wody i zamieszać. Następnie, po rozpuszczeniu cukru bądź soli, zlać roztwór wodny do drugiego naczynia, a potem po prostu odparować wodę, żeby odzyskać rozpuszczoną w niej substancję. Proste ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T16:07:14+02:00
Pieprz z solą- Dolać wody, pieprz odsączyć, wodę z solą gotować do odparowania wody.

cukier z piaskiem- dolać wody, po opadnięciu piasku zlać wodę z cukrem z góry, wodę z cukrem gotować do odparowania wody.
2009-10-11T17:02:00+02:00
A) należy mieszanine zalać wodą, następnie sól sie rozpuści a pieprz bedzie plywal w wodzie.potem nalezy odparować wodę i sól wydzieli się w postaci kryształków.
b)metoda mechaniczna.