Odpowiedzi

2010-02-10T18:45:54+01:00
Dyfuzja polega na samorzutnym rozprzestrzenianiu się cząsteczek lub energii w dany ośrodku. Najszybciej dyfuzja zachodzi w gazach, a najwolniej w ciałach stałych. Spowodowane jest to poprzez temperaturę Dowodem na to zjawisko jest na przykład: metal z plastikiem
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:48:11+01:00
Dyfuzja polega na samorzutnym mieszaniu sie cząstek stykajacych sie substancji.Najszybciej zachodzi w gazach,a najwolniej w ciałach stałych. Spowodowane to jest ziarnista budową materii i ciągłym ruchem cząstek, z jakich materia jest zbudowana.Materia ma budowę ziarnistą. Dowodem na to jest zjawisko dyfuzji.
6 4 6
2010-02-10T21:41:48+01:00
Dyfuzja polega na samorzutnym rozprzestrzenianiu się cząsteczek lub energii w danym ośrodku. Najszybciej dyfuzja zachodzi w gazach, a najwolniej w ciałach stałych. Spowodowane to jest ziarnista budową materii i ciągłym ruchem cząstek, z jakich materia jest zbudowana. Dowodem na tojest zjawisko dyfuzji.
5 4 5