Odpowiedzieliście by mi na pytania i wytłumaczycie po polsku pytania i odpowiedzi ! (po niemiecku odpowiedź , a po polsku w nawiasie ;-) )
Proszę daje naj !
Was kannst du spielen ?
Was kannst du am Nachmittag machen?
Was willst du werden ?
Was willst du haben ?

2

Odpowiedzi

2010-02-10T18:50:24+01:00
1.W co umiesz grac? Ich kann Volleyball spielen. (Umiem grac w siatkowke)
2.Co mozesz robic po południu? Am Nachmittag kann ich fernsehen. (Po poludniu moge ogladac telewizje)
3.Kim chciałbys zostac? Ich will Schauspielerin werden (chciałabym zostac aktorką) (aktorem bedzie Schauspieler)
4.Co chciałbys miec? Ich will neue interessante Freunde haben. (chciałabym miec interesujacych przyjaciół)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:51:58+01:00
Was kannst du spielen ? [w co umiesz grać?/ na czym umiesz grać?]
* Ich kann Volleyball spielen. [umiem grać w siatkówkę]
* Ich kann Klarinette spielen [umiem grać na klarnecie]

Was kannst du am Nachmittag machen? [co możesz robić popołudniu?]
* Am Nachmittag kann ich mit meinen Freunden treffen. [popołudniu mogę się spotykać z przyjaciółmi]

Was willst du werden ? [kim chcesz zostać?]
* Ich will ein Arzt/eine Singerin werden. [chce zostać lekarzem/piosenkarką]

Was willst du haben ? [co chciałabyć mieć?]
* Ich möchte viel Geld haben. [chciałabym mieć dużo pieniędzy]

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)