Odpowiedzi

2010-02-10T18:56:38+01:00
Płynęła 3 os l.poj ndk czas przeszły
pomogła 3os l.poj dk czas przeszły
uważali 3os l. mn czas przeszły chyba dk
ucieklismy 1os l. mn czas przeszly dk
hałasowalibysmy 1os l .mn czas przyszły chyba dk
opowiada 1os l. poj ndk czas terazniejszy
kopie 1 os. l.poj czas terazniejszy ndk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:00:33+01:00
1.3 osoba liczba pojedyńcza czas przeszły dk
2.3 os lp czas przeszły dk
3.3 os lmn czas przeszły dk
4.1 os lmn czas przeszły dk
5.1 os lmn czas przyszły ndk
6.3 os lp czas terazniejszy ndk
7.3 os lp czas terazniejszy ndk