Odpowiedzi

2009-10-11T16:17:53+02:00
√121=11
√(1/16)=1/4
√169=13
√0,01=0,1
³√0,001=0,1
³√-125=-5
³√-8/27=-2/3
a)√36×√144=6×12=72
√9×√49=21
√100:√25=2
³√27׳√-8=3×(-2)=-6
³√64׳√1000 =40
³√125:³√-1=-5
√121׳√-27=11×(-3)=-33
³√216×√36=36
√196:³√-8 =-7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T16:29:11+02:00
Zadanie 1
a)√121=11 , b)√169=13 , c) √1/4=1/2 , d)√0,01=0,1
e)³√0,001=0,1 , f)³√-125=-5 g)³√-8/27=-2/3 h)³√64/27=4/3

Zadanie 2
a)√36*√144=6*12=72
√9*√ =21
3*√=21
3*√49=21 bo 3*7=21

√: √25=2
√ :5=2
√100:5=2 , bo 10:2=5

b)³√27*³√-8 = 3*(-2)=-6
³√64*³√ =40
4*³√=40
4*³√1000=40 , bo 4*10=40
³√125:³√ =-5
5:³√-1=-5

c) √121*³√-27=11*(-3)=-33
³√216*√ = 36
6*√ =36
6*√36=36 , bo 6*6=36
√196:³√ = -7
14:³√ =-7
14 :³√ -8 = -7 , bo 14:(-2)=-7