Prosze o pomoc
Narysuj prostokat ZNAK ktoregojeden bok ma 6cm drugi jest o 2 cm dluzszy.
a)narysuj i zmierz przekatne prostakata
b)podaj nazwe jednego kata ostrego,jednego prostego i jednego rozwartego
c)zaznaczjedna pare bokow prostopadlych
Z gory dziekuje

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:34:06+01:00
Narysuj prostokat o wymiarach 4 cm na 6 cm i podpisz boki Z N A K
wg przykladu :)
Z______N
I I
K______A
a) narysuj przekatne pierwsza od kata Z do A druga od N do K
i przyloz do niej linike wtedy zapiszesz jaka miare ma przekatna
b)
kat ostry to kat ZNK
kat prosty to kat KZN
nie ma katow rozwartych

c) zaznacz bok ZK I ZN sa prostopadle wg mojej imitacji rysunku
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:47:08+01:00