Odpowiedzi

2010-02-10T19:00:10+01:00
Kalesony-underpants
szlafrok - bathrobe
slipki - briefs
majtki - briefs
mucha(ale takie coś jak krawat) -midge
buty na wysokim obcasie -high-heeled shoes
biustonosz - bra
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:00:53+01:00
Proszę:

kalesony - union suit
szlafrok - bathrobe
slipy - pants
majtki - briefs
mucha - bow-tie
buty na wysokim obcasie - stiletto boots
biustonosz - brassiere

pozdrawiam :)
1 5 1
2010-02-10T19:03:39+01:00
Kalesony-union suit
szlafrok-
1 peignoir
2 robe
3 wrap
4 bathrobe
5 dressing gown
slipki-pants
majtki-
trolleys
2 underpants
3 undies
4 Alan Whickers
5 Alans
6 drawers
7 grundies
8 pants - majtki (męskie)
9 briefs - majtki (męskie)
10 BVDs - majtki (męskie)
11 jocks - majtki (męskie)
12 panties - majtki (damskie)
13 knickers - majtki (damskie)
krawat-
1 necktie
2 tie
3 cravat
biustonosz-
1 bra
2 brassiere
buty na wysokim obcasie-2 stiletto boots - szpilki (pantofle na wysokim obcasie)
1 5 1