Odpowiedzi

2010-02-10T19:08:49+01:00
-[ -( -7) - (-4)*(-2):(-1/4)*(-2)-(-55)] * (-3) = -[7-(8:(-1/4))*(-2)+55]*(-3)= -[-7-(32)*(-2)+55]*(-3)=-[-7-(-64)+55]*(-3)=(-7+64+55)*(-3)=112*(-3)=-336
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:18:04+01:00
Przepisujesz to działanie poczatkowe
-[-(-7)-8:(-0,25)*(-2)-(-55)]*(-3)=
-[-(-7)-(-32)*(-2)-(-55)]*(-3)=
-[-(-7)+32*(-2)-(-55)]*(-3)=
-[-(-7)-64-(-55)]*(-3)=
-[7-64+55]*(-3)=
-[-2]*(-3)=
2*(-3)= -6
odp. -6