Odpowiedzi

2010-02-10T19:05:17+01:00
A=26cm
b=26cm:2
h=12cm

P=1/2*(26+13)*12
P=/2*39*12
P=19,5-12
P=234
2010-02-10T19:07:33+01:00
P=(a+b)*h/2
P=(26cm+13cm)*12/2
P=39cm*12/2
P=468cm/2
P=234cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:09:25+01:00
26:2=13cm = krótsza podstawa
wzur: P=1/2*(a+b)*h
P= 1/2*(26+13)*12=1/2*39*12=19,5*12=234m2

Ps:te * to mnożenie, a m2 to metry kwadratowe
Banalne :)
A dla dokładności załącznik
1 5 1