Odpowiedzi

2009-10-11T17:20:18+02:00
1:75 000
1cm-75 000cm
1cm to 0,75km
0,75km × 6cm = 4,5km
Odp.: Odległość w terenie wynosi 4,5 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:21:35+02:00
1:75 000
1cm→75 000cm
1cm→ 750m
6×750m= 4500m = 4,5km

Odp. Odległość w terenie wynosi 4,5km.
2009-10-11T17:32:51+02:00
1:75000
1 cm na mapie = 75000 cm w terenie
1 cm na mapie = 750 m w terenie
6 cm na mapie = 6 x 750 = 4500 m = 4 km 500m

6 cm na mapie = 4500m w terenie