Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:06:19+01:00
Nauka w szkole jest nam bardzo potrzebna,bo jedynie tam nabywamy bardzo dużo wiedzy z każdej dziedziny.Przygotowuje to nas do dalszego życia.Dzięki temu,że nabywamy wiedzę możemy wypowiedzieć się w różnych kwestiach."Gimnastykujemy" w ten sposób nasz mózg,szare komórki nie zanikają.Możemy wykazać się naszą wiedzą biorąc udział w różnych konkursach.Osoba,która się uczy ma z tego satysfakcję.Chodzenie do szkoły jest naszym obowiązkiem lecz nie mamy z tego powodu być źli lecz powinniśmy się cieszyć,że możemy zrobić coś wartościowego w życiu.
35 3 35
2010-02-10T19:07:41+01:00
1. Wiedza jest bardzo potrzebna w życiu.
2. Mądrość jest czymś, czym można się pochwalić, tego nikt nam nie odbierze.
3. Nauka i zdobywanie wiedzy zapewnia nam sukces w przyszłości,.
4. Dzięki mądrości zyskujemy poważanie innych ludzi.
5. W dzisiejszych czasach wykształcenie jest podstawą osiągnięcie sukcesu, więc nalezy sie uczyć od najmłodszych lat.
6. Współcześnie nauka języków jest podstawą.
32 3 32
2010-02-10T19:10:12+01:00
Każda osoba która się uczy i zdobywa wykształcenie jest lepiej i wyżej stawiana w hierarchi społecznej przez co posiada poważanie i szacunek w śród innych
24 2 24