Odpowiedzi

2010-02-10T19:09:10+01:00
Bo pan bog chce zeby byli szcesliwi ludzie i jezeli dwie osoby sie poloczyly i sie kochaja to chce zeby trwaliw milosci i byli przykladaem dla innych
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:09:41+01:00
Dlatego, ze zwiazki malzenskie sa blogoslawione przez Boga i zawarte sa poprzez blogoslawienie ich i sa dostawane w kosciele
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T19:10:47+01:00
Ponieważ to Chrystus daje początek małżeńswu. Dzięki przysiędze małżejskiej min : miłość wierność uczciwość małżeńska tą przysięge wymawia się przed małżejstwem gdzie para wchodzi w bojaźń z Bogiem. Przed panem jezusem to się wymawia a jak się złamie ma się wielki okrutny grzech.
2 4 2