Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T19:12:12+01:00
X+y+z=500
2x=z
x-50=y

i podstawiamy do x+y+z=500
x+x-50+2x=500
4x-50=500
4x=550
x=137.5

y=x-50
y=137.5-50=87.5

z=2x
z=2*137.5=275
2010-02-10T19:13:25+01:00
X - liczba trzecia
2x + x + (2x - 50) = 500
2x + x + 2x - 50 = 500
5x = 550 |:5
x = 110
2x = 220
2x - 50 = 60
;))
2010-02-10T19:14:13+01:00
Pierwsza:220
druga:170
trzecia:110