Odpowiedzi

2010-02-10T19:09:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:11:25+01:00
880km/h=880*1000/3600=880000/3600= 244.(4)m/s= <w przybliżeniu 244.4m/s
2010-02-10T19:18:31+01:00

880 km\h x 3600 s podzielone przez 1000 m ( 3600 w liczniku , 1000 w mianowniku )

potem można skrócic

110 x 3600 s podzielone przez 125

jeszcze raz

22 x 3600 podzielone przez 25 = 79200 przez 25 a to się równa 3168 km\h .