Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:09:21+01:00
Dobry

my- dobrzy
wy - dobzi
oni,one- dobrzy / dobre

Chory

my- chorzy
wy - chorzy
oni,one- chorzy / chore

Mądry

my- mądrzy
wy - mądrzy
oni,one- mądrzy / mądre
2 1 2
2010-02-10T19:11:31+01:00
1)Dobry
my-dobrzy
wy -dobrzy
oni,one-dobrzy, dobre

2)Chory
my-chorzy
wy -chorzy
oni,one-chorzy, chore

3)Mądry
my-mądrzy
wy -mądrzy
oni,one-mądrzy, mądre
1 1 1