Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:16:18+01:00
Moja mama już od rana strasznie jest zapracowana.
Tato w pracy , brat udaje , że się uczy .
Babcia swoim ciastem zaraz nas utuczy .
Moja rodzinka fajna jest ,
co ja mówie !
Jest The Best !
; D
taka jakaś , może sie spodoba ; .
24 3 24
2010-02-10T19:17:23+01:00
Rodzina to mama i tata.
Mam też siostrę no i brata.
Rodzina. To skarb mój największy,
najwspanialszy, najpiękniejszy.
Nawet gdy zdarzą się złe dni
płomień miłości w nas się tli.
Rozumiemy się bez słowa,
nam jest niepotrzebna mowa.
Ważne są szczerość i wzajemne zaufanie,
więc ja ufam. Sostrze, bratu, tacie, mamie.
Są przy mnie i mnie wspierają,
wierzą we mnie i najważniejsze - kochają.

Pozdrawiam ;)
15 4 15