Utwórz złożenie albo zestawienie :
(gaz, chłonny)
(mało, odporny)
(złoty, żółty )
(zimny, ogień)
(jaskrawy, zielony)
(żółty, kartka)
(łątwo, wierny)
(dziki, zachód)
(muzyczny i wokalny)
____________________________________________
Zapisz przymiotnik mający znaczenie :
mający pusto w głowie -

3

Odpowiedzi

2010-02-10T19:14:08+01:00
Gazochłonny
nie wiem
żółtozielony
zimne ognie
jaskrawozielony
nie wiem
łatwowierny
dziki zachód
muzyczno-wokalny



2010-02-10T19:18:16+01:00
Gazochłonny
tutaj nie mam pomysłu
żółtozielony
zimne ognie
jaskrawozielony
żółta kartka
łatwowierny
dziki zachód
muzyczno-wokalny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:18:41+01:00
Gazochłonny
małoodporny
złoto-żółty
zimny ognień
jaskrawozielony
żółta kartka
łatwowierny
dziki zachód
muzyczno - wokalny

mający pusto w głowie - niemądry