Odpowiedzi

2010-02-10T19:12:03+01:00
1. Robinson Cruzoe rozbija się u ujścia rzeki Orinoko, jedyny ocalały, znajduje ocalenie na bezludnej wyspie.
2. mysli jak przetrwac i sprowadzić pomoc
3. wypatruje ratunku
4. urządza się tam
5. uprawia zborze, oswaja zwierzęta, wytwarza naczynia
6. cierpni z powodu samotności
7. ocalił z rąk ludożerców Piętaszka
8. cywilizuje go - czyni go towarzyszem
9. przybija statek
10. wraca z piętaszkiem do rodzinnej anglii.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:16:01+01:00
- rozbija się przy rzece
- planuje przetrwanie oraz wezwanie pomocy
- hoduje zwierzęta
- uprawia zborze
- tworzy różnego rodzaju naczynia
- ratując Piętaszka zyskuje "wspólnika"

Ogólnie mówiąc: nie poddaje się. Zamiast panikować rozmyśla jak przetrwać.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
5 3 5