Uzupełnij zdania imiesłowowym równoważnikiem zdania. sporządź wykresy , utworzonych zdań .
1) Spaliłam czajnik , ..............................
2) ..................................., nadepnął na szkło.
3)Woda, ......................., z hukiem toczyła sie po kamieniach .
4)............................., usłyszeliśmy bicie dzwonów.
Potrzebne na zaraz ....... Plisss .:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:13:14+01:00
1) Rozważając na temat jutrzejszej wycieczki.
2) Przechodząc obok sklepu,
3) , rozlawszy się
4) Wyszedłszy z domu,
19 2 19
2010-02-10T19:16:10+01:00
1.Spaliłem czajnik wyszedłszy z kuchni.
4.Wyszedłszy z kościoła, usłyszeliśmy bicie dzwonów.
10 2 10