Do podanych przyimków dopisz dowolne rzeczowniki. Obok napisz, jakim przypadkiem(jakimi przypadkami) rządzi dany przyimek.
WZÓR: pod lasem(N.).
bez........
ku.......
między.........
przeciw..........
nad............
do.............
w............
o..........
spod...........
daje najjj!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:18:31+01:00
Bez butów (D.)
ku słońcu (C.)
między zwierzętami (N.)
przeciw nauczycielowi (C.)
nad rzką (N.)
do szkoły (D.)
w zeszycie (Msc.)
o mamie (Msc.)
spod kołdry (D.)
7 4 7
2010-02-10T19:21:30+01:00
Bez domu(D)
ku państwu(C)
między polami(N)
przeciw mamie(C)
nad narwią(N)
do sklepu(D)
w domu(N)
o tulipanie(Msc)
spod gwiazdy(D)
6 2 6