Napisz 5 zdań dotyczących miłości .Zdania mają być tylko w tej formie "Miłość jest potrzebna ,aby człowiek..."
(w miejsce kropek trzeba dokończyć)


Nie uznaję innych form zdań jeśli ktoś tak napisze to odpowiedź jest błędna!!
daje najlepsze odpowiedzi


Pozdrawiam:*

3

Odpowiedzi

2010-02-10T19:17:11+01:00
Miłość jest potrzebna, aby człowiek mógł być szczęśliwy.
aby człowiek miał na kim polegać w życiu.
aby człowiek doznal tego wielkego uczucia.
aby człowiek szanował bliźniego
aby człowiek różnił się od zwierząt
3 4 3
2010-02-10T19:17:31+01:00
Miłość jest potrzebna ,aby człowiek nikogo nie krzywdzil.
Miłość jest potrzebna ,aby człowiek czul, ze zyje.
Miłość jest potrzebna ,aby człowiek czul sie bezpiecznie.
Miłość jest potrzebna ,aby człowiek godnie zyl.
Miłość jest potrzebna ,aby człowiek rozumial innego czlowieka.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:23:27+01:00
Miłość jest potrzebna aby człowiek miał świadomość , że żyje dla ukochanego/ukochanej.
Miłość jest potrzebna aby człowiek opiekował i troszczył się o drugą osobę.
Miłość jest potrzebna aby człowiek zrozumiał, że dzięki temu może być szczęśliwy. [choc nie tylko milosc daje szczęście]
Miłość jest potrzebna aby człowiek miał kogoś bliskiego. [nie mowie tutaj tylko o ukochanym czy ukochanej, chodzi mi o rodzinę, przyjaciół..]
Miłość jest potrzebna aby człowiek zrozumiał, że to najpiękniejsze uczucie i trzeba je pielęgnować :)
2 4 2