Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:17:23+01:00
Pani od fizy pracę nam zadała,
By klasa o PRACY czegoś się dowiedziała.

A ponieważ z fizy jestem do kitu,
Zdecydowałem się na sklejenie tego bitu.

Na pracę wzory istnieją dwa,
I każdy uczeń je dobrze zna.

F *s = W,
Powtarza uczeń w czasie snu.

W = P* t ,
Gdy ktoś chce 5 , to o tym wie.

Jednostką pracy są Jule,
Dżule – nie żule! – na to was uczulę.

Gdy te wiadomości wszystkie masz znane,
To piątki na sprawdzianach , masz gwarantowane.

2 3 2
2010-02-10T19:17:30+01:00
Pędzi Mała Violetta
P=m*v
2 2 2