Odpowiedzi

2010-02-10T19:19:04+01:00
Chciałby pojechać do ciepłych krajów ponieważ jest tam cikepło i moge odpocząć od napięc w szkole lub w domu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:19:33+01:00
Moim marzeniem jest to, aby znaleźć się kiedyś w Paryżu. Interesuje mnie zresztą wieża ajfla. Chciałabym zobaczyć jak wygląda na żywo. W Paryżu chciałabym być z moim ukochanym chłopakiem, bo to podobno miejsce miłośći.
2010-02-10T19:20:17+01:00
Miejscem które chciałabym zwiedzić na świecie jest Paryż. Jest to bardzo romantyczne miasto. Myślę, że czułabym się tam świetnie ! Jestem bardzo ciekawa jak smakują żaby i ślimaki ! Zwiedziłabym [ ... ]