Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:21:01+01:00
V=s/t
t=s/v
t¹=60/120 = 0,5h = 30 min
t²=60/90 = ⅓ h = 20 min

Vśr = 60+60/ 0,5 + ⅓ = 120 / ⅚ = 120 * 6/5 =24*6=144 km/h
2010-02-10T19:22:53+01:00
Pierwsze 60km przejechała w 60/120=0,5h=30min
następne 60km przejechała w 60/90=2/3h=40 min

czyli 120km przejechała w 30+20=50min

120/50=2,4 czyli 2,4km na 1min.
a 2,4*60=144 na 1h

Odp. Jechała z prędkością 144km/h
1 1 1