Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:36:43+01:00
Amazonka (Ameryka S) - Atlantyk,
Nil (Afryka) - m. Śródziemne - Atlantyk,
Jangcy (Azja) - m. Wschodniochińskie - Pacyfik,
Missisipi z Missouri (Ameryka N) - zat. Meksykańska - Atlantyk,
Wołga (Europa) - m. Kaspijskie (bezodpływowe),
Murray z Darling (Australia) - przybrzeżne Jezioro Alexandria - O. Indyjski,
Wisła (Europa) - Bałtyk - Atlantyk.
2 5 2
2010-02-10T19:43:38+01:00
Wisła-Europa, morze bałtyckie
Amazonka-Ameryka południowa, ocean Atlantycki
Nil-afryka, morze Śródziemne
Wołga-Europa, morze Kaspijskie
Murray-Darling - Australia, wielka zatoka Australijska
Missisipi z Missouri-zatoka Meksykańska, Ameryka północna
Jangcy-Azja, morze Wschodniochińskie
2 5 2