Szybko!! daje naj
1. Podaj nazwę miejscowości, w której od 968 roku istniało biskupstwo misyjne (zależne bezpośrednio od Rzymu) z biskupstwem Jordanem.
2. Podaj nazwę miejscowości, obok której wojska Mieszka I pokonały oddziały niemieckie 24 czerwca 972 roku
3. Jaka miejscowość uważana była za stolicę Mieszka I ?

2

Odpowiedzi

2010-02-10T19:22:28+01:00
Glorencia

Rzoioborz

Poznań
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:23:34+01:00
1. Poznań
2. Cedynia
3. Gniezno
1 5 1