Odpowiedzi

2010-02-10T19:21:01+01:00
Dedykuje to mojemu koledze waldkowi który był moją inspiracją i swoim zachowaniem wpłynął na mnie przez co napisałem genialną książkę
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:22:05+01:00
Dziekuje ze jestes przy mnie i wspierasz mnie w trudnych chwilach . Dedykuje te ksiazke Dominice mojej najlepszej przyjaciolce .

Dedykuje te piosenke bratu , za to ze nie opuscil mnie gdy milam problemy i swietnie sie z toba zawsze bawie .
4 2 4