Odpowiedzi

2010-02-10T19:22:14+01:00
1 a = 100m²
800 a = 80000m²

8 / 80000 = 1:1000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:24:59+01:00
800a=80000m²

1cm² na mapie= x m ² w rzeczywistości
8cm² na mapie=80 000m² w rzeczywistości

x²=80 000:8
x²=10 000
x=√10 000
x=100m

100m=10000cm
skala mapy wynosi 1:10 000
2010-02-10T19:30:19+01:00
800a=80000m²

1cm-8m²
x-80000m²
x=10000m²

√10000m²=100m
100m=10000cm
Skala 1;10000