Odpowiedzi

2010-02-10T19:22:50+01:00
Na porządnego archeologa na pewno nie zaszkodzi Ci:
Historia
Chemia
Fizyka(oznaczanie wieku)
Plastyka
Historia sztuki(rozpoznawanie min skorup)
Geologia
Botanika
Językoznawstwo
No i odporność na różnego rodzaju robactwo bakterie wirusy pleśnie i glópotę ludzką?
Nie mówiąc o konieczności znajomości języków obcych-uważając że angielski nie jest twoim językiem obcym podobnie jak arabski czy hiszpański lub portugalski.Zależy w jakim kręgu kultury chcesz se obracac
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:23:52+01:00
Trzeba skończyć studia. Na maturze zaliczyć przede wszystkim geografię.
Musisz znać historię, języki(arabski...), fizykę, botanikę musisz znac podstawy stworzenia świata (dinozaury,skamieniałości, planeta przed milionami lat).
Skończ studia archeologiczne
2 5 2
2010-02-10T19:23:56+01:00
Studia archeologiczne :)
2 3 2