Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:30:20+01:00
W Warszawie znajduje sie dużo zabytków jest stolicą Polski.Jest wiele miejsc rozrywkowych.Można spotkać wiele sławnych ludzi.W Warszawie jest dużo miejsc pracy.
5 1 5
2010-02-10T19:31:37+01:00
(Imie twojego kolegi) Warszawa jest piękna.Przecież to stolica Polski.Można tam zwiedzić różne miejsca np. królewski zamek,kolumne Karola Zygmunta.Musisz też zwidzić pomnik Chopina i małej syrenki.Jest tam cudownie.Musisz wybrać się na wycieczkę do Warszawy.
4 4 4