Odpowiedzi

2010-02-10T19:28:00+01:00
A-atrakcje
b-bogactwo
c-ciepło, czułośćd-
e-energię,
f- fantazję
g-godność
h- harmoonię
i-imię
j-jestestwo
k-komfort
l-luksus
m-miłość
n-niezależnośc
o-odwagę
p-przyjaźń
r-radość
s-szc escie
t-tożsamość
u-umiejętności
w-wiarę
z -zaufanież-życie
2010-02-10T19:32:40+01:00
C-cierpliwość
d-dzieciństwo
e-elokwecje
f-fanatyzm
g-gadulstwo
h-hojność
i-inteligencje
j-
k-konfromizm
l-lenistwo
ł-łagodność
m-mądrość
n-niecierpliwość
o-obłudę
p-patriotyzm
r-roztropność
s-spryt
t-takt
ufność
w-wyobraźnie
z-zdrowy rozsądek
ż-
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:36:53+01:00
Akceptację
bezpieczeństwo bogactwo
ciepło czułośc czas
dobro dostatek
edukację
fantazję
godnośc
hęc do działania
i
j
k
l
łagodnośc
miłośc mieszkanie
naukę
opiekę
pomoc pociechę
radośc
spokój
troskę towarzystwo
ukojenie w np.żalu
wiarę w siebie wychowanie wsparcie
zadowolenie
życie