Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:31:00+01:00
Nasze postępowanie jest światłem dla innych gdy pomagamy sobie wzajemnie nie oczekując wynagrodzenia czyli pomagać bezinteresownie. Kiedy słuchamy słów Boga i postępujemy według Przykazań stajemy się lepszymi ludźmi.

Mam nadzieję,że pomogłam:)
1 5 1
2010-02-10T19:52:42+01:00
Masze postępowanie jest światłem wtedy kiedy postępujemy według Przykazań Bożych.
1 5 1