Uzupełnij poniższy tekst:
Tytanka Temida to córka ........... i ............... W mitologi greckiej była boginią............. i praw. Przedstawiano ją z ............ na oczach oraz z ............ w jednej dłoni, a ............... w drugiej. Często stawiano jej ołtarze w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad. Miała swoje świątynie w wielu miastach greckich, zazwyczaj w pobliżu....................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:29:59+01:00
Uzupełnij poniższy tekst:
Tytanka Temida to córka ........... i ............... W mitologi greckiej była boginią............. i praw. Przedstawiano ją z ............ na oczach oraz z ............ w jednej dłoni, a ............... w drugiej. Często stawiano jej ołtarze w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad. Miała swoje świątynie w wielu miastach greckich, zazwyczaj w pobliżu....................

1.Uranosa
2. Gai
3. sprawiedliwości
4. opaską
5. wagą
6. mieczem
7 .świątyń Gai lub Demetry

Myślę, że dobrzę. Proszę o najjj.! ;D POZDRAWIAM ;)
162 4 162
2010-02-10T19:30:49+01:00
Uranosa i gaji była boginią boska surową kobietą miecz waga
42 2 42
2010-02-10T19:31:45+01:00
Tytanka Temida to córka Uranosa i Gaji. W mitologi greckiej była boginią emida była boginią praw wiecznych, boskich - a nie tych ustanowionych przez ludzi. Przedstawiana była jako surowa kobieta, z mieczem w jednej, a wagą w drugiej ręce. Często stawiano jej ołtarze w miejscach zgromadzeń ludowych, aby jej obecność wpływała na sprawiedliwy przebieg obrad. Miała swoje świątynie w wielu miastach greckich, zazwyczaj w pobliżu Gai lub Demetry.

b) http://www.kb.neostrada.pl/sztuka/mitologia/inni.htm
52 4 52
odgapiłaś od pierwszej odp ?!?