Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:25:03+01:00
- radość
- szczęście
-podekscytowanie
- smutek
- chęć bycia tym najwazniejszym
- zaufanie
- dobroć
- poczucie bezpieczeństwa
-zazdrość
2 2 2
2010-02-10T19:25:37+01:00
Zaufanie, wrażliwość, dobroć, przyjaźń, poczucie humoru, poczucie bezpieczeństwa, wsparcie
1 3 1
2010-02-10T19:26:20+01:00
Zachwyt ,Duma ,Radosc, Zaufanie, wrażliwość,podekscytowanie
2 4 2