Daję 50 pkt i najlepsze. Proszę o pomoc w napisaniu listu po angielsku.

Planujesz wyjazd do Anglii na kurs językowy. Znalazłeś/ aś ogłoszenie w którym państwo Black oferują mieszkanie studentce/ studentowi z zagranicy w zamian za opiekę nad dwójką dzieci. Napisz list do państwa Black:

- Zaprezentuj się jako odpowiedni kandydat i opowiedz o swoim doświadczeniu w opiece nad dziećmi.
- Powiedz czym będziesz się zajmować w Anglii i ile czasu będziesz mógł/ mogła poświęcić dzieciom.
- Zapytaj jakie byłyby twoje obowiązki i na jakie warunki mieszkaniowe mógłbyś/ mogłabyś liczyć w zamian.
- Zapytaj czy mógłbyś/ mogłabyś otrzymać kieszonkowe i poinformuj że chętnie odpowiesz na ewentualne pytania.

2

Odpowiedzi

2010-02-10T19:38:40+01:00
Hello my name is State TUTU * I am 25 years since the nineteenth year of life takes care of the children of friends and neighbors.
Recently I worked it about two years in state KOWAL *
I came to England on cooking course, it will take place on Tuesdays and Thursdays from eight o'clock to the fifteenth, so I had time so far will probably suffice in the event of a problem I can change the dates of classes and their duration.
I also cook for you, I'm also curious on what housing can I expect from a third party, and if I could count on some pocket money?
If you have any questions, please feel free to write a letter attached to the references.

TUTU*

Teraz po polsku:

Witam państwa nazywam się TUTU* mam 25 lat od dziewiętnastego roku życia opiekuje się dziećmi przyjaciół i sąsiadek.
Ostatnio pracowałam też około dwa lata u państwa KOWAL*
Do Anglii przyjechałam na kurs gotowania, będzie się on odbywał we wtorki i czwartki od godziny ósmej do piętnastej, więc czas jakim będę dysponowała będzie chyba wystarczający, w razie jakiś problemów mogę zmienić dni zajęć i ich czas trwania.
Mogę też dla państwa gotować, jestem też ciekawa na jakie warunki mieszkaniowe mogę liczyć z państwa strony i czy mogłabym liczyć na jakieś kieszonkowe?
W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę śmiało pisać, do listu załączam referencje.

TUTU*

Tam gdzie są* wpisz swoje dane osobowe

Czyli jak jest np. * to wpisz Ola Kowalska
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:46:42+01:00
Hi, Mrs. & Ms. Black.
I'm Magda Drzewo and I found notice about your offert. I would like to get the massage across. I've got big experience with children. I've been taking care of my brothers since I was twelve years old. Now, I'm nineteen years old, so You see - I'm good person to take care of yours babies.
In the England I'm going to learn English, because I wanna know this language the best that I can. I will have lessons for times in the week and it'll take up 3 hours per day. So, I'll have a lot of time for Your children.
What mantles I will have to do? I'm very hard-working person as well as honest. What terms I can expect in Your house? I don't need much space, but I would like to have quiet place, where I'll can study English.
If it is possible, I'll be very happy and pleasant, if I will get a pocket money. Not much, just for basic expenses.

If You've got any questions, I'll answer on everything.
I'm waiting for your reply :)
Greetings, Magda.