Odpowiedzi

2010-02-10T19:28:21+01:00
Krzemień-skrzesania ognia
motyka - uklepywanie ziemi
koło gancarskie-robili garnki

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:28:44+01:00
Pierwsze narzędzia służyły ku obronie. Tworzone były z drewna, najczęściej były to ostre dzidy, którymi bronili się i polowali. Następnie zaczęto robić noże. wykonywali je poprzez uderzanie kamienia o inny kamień. Używali go do skrobania, nacinania i krojenia. :)
1 5 1