Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:28:22+01:00
X+0,5x=0,75
1,5x=0,75
x=0,5 jedno naczynie
0,5x=0,25 drugie naczynie
6 5 6
2010-02-10T19:28:50+01:00
2x + x = 0.75
3x = 0.75
x= 0.75/ 3
x= 0.25

miejsze naczynie ma o.25l
a wieksze 0.25razy 2 czyli 0.50
x= mniejsze naczynie
2x= większe naczynie
6 4 6
2010-02-10T19:29:20+01:00
0,75 :3 (bo każda pojemność po 1 raz czyli 2 oraz jeszcze ta jedna raz wieksza od drugiej czyli 2+1=3) = 0,25

1 naczynie - 0,25 l
2 naczynie - 0,25 *2=0,5

* tutaj zrobilam, ze oznacza znak mnożenia (razy)
6 3 6