Odległośc pomiędzy dwoma punktami na mapie w skali 1:25 000 wynosi 4 cm. Oblicz odległośc między tymi punktami w terenie.

.......................................................................
Zadanie mam zrobic na wtorek więc jutro już bym musiała miec. Z góry dzięki ;**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T16:31:33+02:00
Skala 1:25 000 mówi, że 1 cm na mapie odpowiada 25000cm w terenie. czyli 4 cm na mapie to będzie 100000cm w terenie = 1000m = 1km
1 5 1
  • sol
  • Rozwiązujący
2009-10-11T16:37:34+02:00
2009-10-11T16:47:46+02:00
1:25 000
1cm→25 000cm
1cm→250m
4×250m=1000m=1km

Odp. Odległość rzeczywista między tymi punktami wynosi 1 kilometr.
1 5 1